12.09.2024
268
UX dizaynı istifadəsi istifadəçilərə mənalı və müvafiq təcrübələr təqdim edən məhsullar yaratmaq üçün istifadə olunan dizayn prosesidir. UX dizaynerləri məhsul və ya xidmətlə keçirdikləri vaxt ərzində istifadəçinin səyahətinə yüksək səviyyəli baxış keçirir və diqqətini hər bir istifadəçinin brend, məhsul və ya xidmətlə qarşılıqlı əlaqəsindən dəyər tapmasına diqqət yetirir.
İstifadəçi təcrübəsi (UX) dizaynı, dizayn qruplarının istifadəçilərə mənalı və müvafiq təcrübələr təqdim edən məhsullar yaratmaq üçün istifadə edilir. UX dizaynı məhsulun əldə edilməsi və inteqrasiyası prosesinin dizaynını, o cümlədən brendinq, dizayn, istifadəyə yararlılıq və funksiya aspektlərini əhatə edir.
Təcrübənin layihələndirilməsi yalnız proqram təminatının istifadəsini asanlaşdırmaqla yanaşı, məhsulla bağlı digər təcrübələrin, məsələn, marketinq kampaniyası, qablaşdırma və.s əhatə edir. Ən əsası, UX dizaynı ehtiyaclara cavab verən həllər təqdim etməkdən ibarətdir. Axı, heç kim heç bir məqsədə xidmət etməyən məhsuldan istifadə etməyəcək.
İstifadəçi Tədqiqatı: Anketlər, müsahibələr və istifadəyə yararlılıq testi kimi üsullarla istifadəçilərinizin kim olduğunu, ehtiyaclarını və davranışlarını anlamaq.
Şəxsi İnkişaf: Dizayn qərarlarına rəhbərlik etmək və məhsulun onların ehtiyaclarına cavab verməsini təmin etmək üçün tipik istifadəçilərinizin ətraflı profillərinin yaradılması.
İnformasiya Arxitekturası: İstifadəçilərin naviqasiyasını və ehtiyac duyduqlarını tapmasını asanlaşdıracaq şəkildə məzmunun strukturlaşdırılması və təşkili.
Prototipləşdirmə: UX dizaynerlər məhsulun buraxılmasından əvvəl prototiplərdən istifadə edirlər.Prototipin məqsədi ideyaları buraxmazdan əvvəl sınaqdan keçirməkdir. Sonra onlar inkişaf komandasına yönləndirilir.
İnteraktiv Dizayn: Düymələr, jestlər və animasiyalar kimi elementlər daxil olmaqla, istifadəçilərin istifadəçilərlə məhsul arasında olan qarşılıqlı əlaqə kimi başa düşülə bilər. Məhsul dedikdə isə rəqəmsal məhsullar,yəni veb sayt və ya mobil tətbiqlər nəzərdə tutulur.Dizaynın əsas məqsədi isə istifadəçilərin hədəflərinə ən yaxşı formada çatmasına imkan yaradan məhsullar yaratmaqdır.
İstifadəyə yararlılıq testi: Real istifadəçilərlə məhsulun qiymətləndirilməsi.
Vizual Dizayn: Ümumi istifadəçi təcrübəsini artırmaq üçün rənglər, tipoqrafiya və təsvirlər daxil olmaqla, məhsulun estetik şəkildə hazırlanması.
Davamlı Təkmilləşdirmə: İstifadəçi rəyi əsasında dizaynı təkrarlamaq və məhsulun effektiv və aktual qalmasını təmin etmək üçün ehtiyacları dəyişdirmək.