17.09.2024
156
“Elektron ticarət” termini internetdə mal və ya xidmətlərin satışı deməkdir.Ən əsas formadan e-ticarət 2 və daha çox tərəf arasında pul və məlumatların elektron şəkildə ötürülməsi nəzərdə tutur.Bu biznes forması 1960-cı illərdəki elektron məlumat mübadiləsində və 1990-cı illərdə onlayn alış-verişin başlanğıcından bəri bir qədər inkişaf etmişdir.
E-ticarət veb saytı ilə sifarişləri , ödənişləri qəbul edib müştərilərə xidmət göstərə bilərsiniz. Rəqəmsal vitrin, məhsul rəflərinin, satış heyətinin və fiziki mağazanın kassa aparatının virtual ekvivalenti kimi xidmət edə bilər.
Son illərdə e-ticarət veb saytları, istehlakçılara demək olar ki, hər yerdən alış-veriş etməyə imkan verən smartfonların artması ilə böyük təkan əldə etdi.Müştəri alış etdikdən sonra onlayn pərakəndə, sifarişi göndərmə, mağazadan götürmə, yerli çatdırılma (fiziki məhsullar halında) və ya rəqəmsal (PDF, virtual kurslar və ya onlayn məsləhətləşmələr kimi rəqəmsal məhsullar üçün) vasitəsilə çatdırır.
Elektron ticarət əməliyyatları bir sıra müxtəlif ödəniş üsullarından istifadə etməklə müxtəlif cihazlar və platformalarda baş verir. Google Ads kimi reklam platformalarından tutmuş üçüncü tərəf logistika şirkətlərinə,e-ticarət mağazası proqramlarına kimi digər proqramlar və bizneslər bu ekosistemi dəstəkləyir.
Elektron ticarət platformaları bizneslərə öz məhsullarını və xidmətlərini dünya miqyasında satmağa imkan verir. Bu, bazar əhatəsini genişləndirir, bizneslərə fiziki mağazalara ehtiyac olmadan müxtəlif ölkələrdə və bölgələrdə müştəriləri hədəf almağa imkan verir.
Müəyyən saatlarda fəaliyyət göstərən fiziki mağazalardan fərqli olaraq, e-ticarət veb saytları müştərilər üçün gecə-gündüz əlçatandır. Bu rahatlıq həm müəssisələrə (davamlı satış), həm də müştərilərə (istənilən vaxt alış-veriş etmək üçün rahatlıq) fayda verir.
Onlayn mağazanın idarə edilməsi icarə, kommunal xidmətlər və mağaza işçiləri kimi fiziki mağazalarla bağlı bir çox xərcləri aradan qaldırır. Bundan əlavə, proseslərin avtomatlaşdırılması (ödəniş və inventarların idarə edilməsi kimi) əməliyyat xərclərini azaldır.
E-ticarət veb saytları müştəri davranışı, üstünlükləri və alış tarixçəsi haqqında məlumatları toplaya və təhlil edə bilər. Bu, bizneslərə məhsul tövsiyələri, uyğunlaşdırılmış marketinq kampaniyaları və hədəflənmiş endirimlər daxil olmaqla, fərdi təcrübələr təqdim etməyə imkan verir.
E-ticarət veb saytları həm yerli, həm də beynəlxalq müştərilər üçün əməliyyatları asanlaşdıran çoxsaylı ödəniş növləri (kredit kartları, rəqəmsal pul kisələri və s.) təklif edir. Bu çeviklik, müştəri məmnuniyyəti yaradaraq dönüşüm nisbəti yaradır.
Müştərilər evlərində, rahat halda məhsullara baxa, qiymətləri müqayisə edə və alış-veriş edə bilərlər. Məhsulun filtrasiyası, rəylər və sürətli çatdırılma seçimləri kimi xüsusiyyətlər alış-veriş təcrübəsini artırır.
E-ticarət platformaları satış, müştəri davranışı, trafik nümunələri və s. haqqında ətraflı məlumat verir. Müəssisələr marketinq strategiyalarını, inventar idarəetməsini və ümumi biznes qərarlarını optimallaşdırmaq üçün bu analitikadan istifadə edə bilərlər.
E-ticarət platformaları bizneslə yanaşı inkişaf edə bilər. Daha çox məhsul əlavə etmək, yeni bazarlara çıxmaq və ya müştəri bazasının artırılması fiziki mağaza üçün lazım olan infrastrukturun əsaslı təmirini tələb etmir.
E-ticarət veb saytları miqyaslılıq, qənaətcillik və qlobal əlçatanlıq təklif etməklə müasir biznesdə mühüm rol oynayır. Onlar müştərilərin inkişaf edən ehtiyaclarına cavab verir, biznesin böyüməsinə təkan verir və qərar qəbul etmək üçün dəyərli məlumatlara əsaslanan fikirlər təklif edir.
E-ticarət veb saytlarının hazırlanması üçün 166 Tech-ə müraciət edin!