On-Page SEO nədir?

Paylaşıldığı tarix

23.08.2024

Baxış sayı

274

Paylaş
On-Page SEO nədir?

On-Page SEO nədir?

 

On-Page SEO veb saytınızın axtarış motorları sıralamasına təsir edən fərqli bölümlərini optimizasiya etmə strategiyasıdır. Veb saytınızın axtarış motoru nəticə səhifəsində harada görünəcəyi saytın sürəti, optimizasiya olunmuş kontenti, açar sözləri, başlıq etiketləri və s. faktorlardan asılıdır. On-Page SEO, veb sayt üzərində nəzarət sahibi olmağınız və dəyişiklik edə bilməyinizdir.

 

On-Page SEO-ya nələr daxildir:

 

Başlıq Etiketləri (Title Tags)

Başlıqlar (H1)

URL strukturu

Şəkillər üçün alt mətn

Sürətli yüklənən səhifələr və ya səhifə yükləmə sürəti

Mobilə uyğunluq

Səhifə kontenti

Daxili linklər

Xarici linklər

Schema Markup

Core WEB Vitals

 

Başlıq Etiketləri:

 

Hədəflənmiş açar sözlərinizi saytınızdakı hər səhifənin başlıq etiketinə qoyun. Effektiv başlıq etiketi yazmaq üçün nələrə diqqət etmək lazımdır:

 

- Başlıq etiketlərinizi 55-60 simvolla məhdudlaşdırın (boşluqlar daxil olmaqla);

- Açar sözü başlığın əvvəlinə yaxınlaşdırın (YALNIZ təbii səslənərsə);

- Açar sözlərinizi doldurmayın;

- Xətt (|) ilə ayrılmış başlıq etiketinin sonuna brendi əlavə edin:

        Misal: “SEO xidməti | 166 Tech”.

 

Başlıqlar (H1) :

 

Başlıqlar, adətən səhifədəki ən böyük sözlərdir və bu səbəbdən axtarış motorları onlara digər səhifə kopyanızdan daha çox ağırlıq verəcək. Hədəf açar sözləri hər veb səhifənin başlığına yerləşdirmək yaxşı fikirdir ancaq onun səhifənizin kontentini doğru şəkildə yansıtdığından əmin olun.

 

H1-ləriniz səhifə başına 1 dənə ilə limitli olduğundan digər bütün başlıqların H2 və ya H3 olduğundan əmin olun.

 

URL strukturu:

 

Mümkünsə URL-lərinizə açar sözlər qoyun. Bununla belə, bütün cari URL-lərinizdə açar sözlər olması üçün dəyişməyin. Köhnə URL-ləri yenilərinə yönləndirməyi planlaşdırmasanız, köhnə URL-ləri dəyişdirməməlisiniz. Bunu etməzdən əvvəl bir mütəxəssislə məsləhətləşin.

- Kataloqlarınızı və qovluqlarınızı istifadəçilər üçün faydalı olacaq şəkildə etiketləyin

- URL-də açar sözləri bir dəfədən çox təkrarlamayın. Açar sözlər faydalıdır, lakin həddən artıq istifadə etmək istifadəçi təcrübəsinə təsir edir.

 Nümunə: /seo-xidmeti-müqayisə-seo-xidməti-seo-xidməti?

URL-ləri mümkün qədər qısa saxlayın.

 

Şəkillər üçün alt mətn:

 

İstənilən məzmun idarəetmə sistemi veb saytınızdakı bütün şəkillərə "alt mətn" adlı bir şey əlavə etməyə imkan verməlidir. Bu mətn adi ziyarətçiyə görünmür – alt mətn əslində ekran oxuyucu proqramı tərəfindən görmə məhdudiyyətli internet istifadəçilərinə şəkillərinizin məzmununu başa düşməyə kömək etmək üçün istifadə olunur.

Hər bir şəkil üçün alt atributun yazılması vebsaytınızı WCAG-a (Web Content Accessibility Guidelines) uyğun saxlayır. Alt mətn yazarkən aşağıdakıları nəzərə alın:

- Təsviri 8-10 sözlə hərtərəfli təsvir edin;

- Hədəflənmiş açar sözünüzü ən təbii səsləndiyi yerə daxil edin;

- Uyğun olarsa, lokasiya daxil edin (məsələn, Bakı).

 

Sürətli yüklənən səhifələr və ya səhifə yükləmə sürəti

 

Google ən yaxşı istifadəçi təcrübəsini təmin etmək üçün istifadəçilərinə axtardıqlarını mümkün qədər tez tapmağa kömək etmək istəyir. Buna görə də, səhifələrinizi daha sürətli yükləmək üçün optimallaşdırmaq saytınızın axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmasına kömək edir.

Google-un həm mobil, həm də masaüstü kompüterinizdə saytınızı təhlil edəcək PageSpeed ​​Insights adlı aləti var. Bu alət sizə səhifə sürətini optimallaşdırmaq üçün məsləhətlər təklif edəcək.

 

Mobilə uyğunluq

 

Veb saytınızın mobilə uyğun olub-olmadığını necə anlayarsınız? Bunun üçün Google Search Console-dan istifadə edə bilərsiniz. Bununla siz, mobil səhifələrinizin olması gərəkəndən daha yavaş yüklənib yüklənmədiyini görə bilərsiniz.

 

Səhifə məzmunu

 

Səhifələrinizdəki məzmun insanlar üçün faydalı olmalıdır. Səhifənizi tapmaq üçün çox xüsusi bir şey axtarırlarsa, axtardıqlarını tapa bilməlidirlər. Oxunması asan olmalı və son istifadəçiyə dəyər qatmalıdır. Google məzmununuzun faydalı olub olmadığını ölçmək üçün müxtəlif üsullardan istfadə edir:

- Ən azı 500 sözdən ibarət mətn hədəfləyin. Bir səhifədə neçə sözdən ibarət olması lazım olduğuna dair dəqiq bir düstur olmasa da, Google bir səhifədə mövzunuzla bağlı çoxlu uyğun və faydalı məzmun olmağına üstünlük verir.

- Mətn hər səhifə üçün unikal olmalı, saytınızdakı digər səhifələrdə təkrarlanmamalı və birbaşa ziyarətçilərin axtarış sorğularına cavab verməlidir.

- Açar sözü başlığın əvvəlinə yaxınlaşdırın (ancaq təbii səsləndiyi təqdirdə)

 

 

 

Daxili linklər

 

Veb saytınızdakı digər səhifələrlə daxili əlaqə yaratmaq ziyarətçilər və axtarış motorları üçün faydalıdır.

Səhifədə SEO saytınızın həm potensial müştərilər, həm də axtarış motoru robotları tərəfindən oxunmasını təmin edir. Səhifədə yaxşı SEO ilə axtarış motorları veb səhifələrinizi asanlıqla indeksləşdirə, saytınızın nə haqqında olduğunu başa düşə və veb saytınızın strukturunu və məzmununu asanlıqla idarə edə, bununla da saytınızı müvafiq olaraq sıralaya bilər. Ən yaxşı təcrübə olaraq, səhifə məzmununuzda 1-3 ədəd daxili keçidin olduğundan əmin olun.

 

Xarici linklər

 

Xarici keçidlər saytınızdakı digər saytlara işarə edən keçidlərdir. Onlar vacibdir, çünki istifadəçi təcrübəsini artırır və izləyicilərinizlə inam yaradır.

Google, nüfuzlu xarici mənbələrə keçidlərin əlavə edilməsinin istifadəçilərinizə dəyər vermək üçün əla bir yol olduğunu qeyd edir.

Ümumilikdə, möhkəm istifadəçi təcrübəsini təmin etmək həmişə yaxşı bir şeydir.

Aşağıda bir neçə ən yaxşı təcrübəyə əməl etməlisiniz:

- Yalnız mövzu və niş kütlənizlə əlaqəli nüfuzlu və etibarlı saytlara keçid edin;

Oxuculara kliklədikdə nə gözlədiklərini göstərmək üçün təbii bir mətndən istifadə edin;

Spam görünməmək üçün xarici keçidlərin sayını və yerləşdirilməsini balanslaşdırın;

Audit ilə saytınızı xarici keçid problemləri üçün tez-tez yoxlaya bilərsiniz. Sadəcə "Məsələlər" bölməsinə keçin və axtarış hissəsinə "xarici" yazın.

 

Schema Markup

Strukturlaşdırılmış məlumatların əlavə edilməsi Google-a səhifənin məzmununu daha yaxşı anlamağa kömək edir. Google həmçinin, SERP-də "zəngin nəticələr" göstərmək üçün müəyyən növ strukturlaşdırılmış məlumatlardan istifadə edir. Məsələn: Başlanğıc reytinqləri olan resept və ya şəkil karuseli ilə addım-addım təlimatlar. Bu zəngin nəticələr tez-tez SERP-lərin yuxarısında və ya yaxınlığında görünür və ümumiyyətlə, normal təbii nəticələrə nisbətən daha yüksək kliklənmə dərəcələrinə gətirib çıxarır.

 

Core Web Vitals

İstifadəçi təcrübəsi veb saytın uzunmüddətli uğurunun açarıdır. 2020-ci ilin yazında Google, bütün istifadəçilərin veb təcrübələri üçün "kritik" hesab etdikləri ümumi siqnallar dəsti olan Core Web Vitals-ı təqdim etdi.

Bu siqnalların məqsədi səhifənin vizual sabitliyindən və yükləmə müddətindən tutmuş interaktiv təcrübələrə qədər veb sayt ilə istifadəçi təcrübəsini kəmiyyətcə qiymətləndirməkdir.

 

 

 

SEO xidməti ilə maraqlanırsızsa bizimlə əlaqə saxlıya bilərsiniz 

sekil