06.04.2024
808
Çat bot mətn və ya səsli qarşılıqlı əlaqə vasitəsilə insan "söhbətini" simulyasiya edən proqram və ya kompüter proqramıdır.
Həm biznesdən istehlakçıya (B2C), həm də biznesdən biznesə (B2B) olan sahələrdə istifadəçilər sadə tapşırıqları yerinə yetirmək üçün çat botlardan getdikcə daha çox istifadə edirlər. Çat bot əlavə edilməsi əlavə xərcləri və sərf olunan vaxtı azaldır və canlı xidmətin mümkün olmadığı saatlarda müştəri xidməti göstərməyə imkan verir.
Çat botların iki əsas növü var:
Sadə çat botlar əvvəlcədən yazılmış açar sözlərə və ya tərtibatçı tərəfindən proqramlaşdırılmış əmrlərə cavab verir. Bu botlar sadə və ünsiyyətə gəldikdə məhduddur. Məsələn, veb sayt ziyarətçisi bota sual versə və ya botun tanımaq üçün proqramlaşdırdığı xüsusi açar sözlərdən və ya ifadələrdən heç birinə toxunmayan sözlər yazsa, bot başa düşməyəcək.
Sadə botlardan fərqli olaraq, bu çat botlar onlayn ziyarətçilərlə ünsiyyət qurarkən süni intellektdən istifadə edir. Bu, onlara əvvəlcədən proqramlaşdırılmış açar sözlər və ya ifadələr daxil edilmədən əsas dili və ünsiyyəti başa düşməyə və çoxsaylı təkliflərlə cavab verməyə imkan verir.
Süni intellektli çat bot insan deyil, ancaq müştəriləriniz təbii olaraq ardıcıl söhbət edə biləcək və ofisinizdəki bir şəxslə söhbət edirmiş kimi hiss edəcək.
Marketinq strategiyalarını təkmilləşdirmək üçün çat botlar həqiqətən nə edə bilər?
Cavab belədir: Əslində çox şey.
Veb saytınız müştərinin bilmək istəyə biləcəyi bütün məlumatlarla təmin olunmuş ola bilər. Ancaq bu günün məşğul müştərisi məlumat və ya cavab axtarmaq istəmir.
Onlar bütün sualları və problemləri asanlıqla bir kliklə həll etmək istəyirlər.
Çat botlar minlərlə alıcı ilə eyni vaxtda söhbət edə bilər. Bu, biznes məhsuldarlığını artırır və gözləmə vaxtlarını aradan qaldırır.
Çat bot daha sürətli və daha ucuz birdəfəlik investisiyadır. Bundan əlavə, çat botlar insan səhvindən yaranan problemləri azalda bilir.
Çat botlar tez-tez yerinə yetirilən tapşırıqları avtomatlaşdıra bilər. Bu, işçilərə daha vacib işlərə diqqət yetirmək üçün vaxt verir və müştərilərin cavab gözləməsinin qarşısını alır.
Çatbotlar hər bir qarşılıqlı əlaqədən rəy toplayır. Bu məlumat təşkilatlara öz məhsul və xidmətlərini daha yaxşı bazara çıxarmaq üçün, eləcə də müştərilərin alış prosesində qarşılaşdıqları ümumi maneələr barədə fikirlər təklif edə bilər.
Çat botlar bir çox dildə müştəri problemlərini və sorğularını həll edə bilər. Onların 24/7 aktiv olması müştərilərə saat asılı olmayaraq məlumat almağa imkan verir.