Ən Çox İstifadə Olunan Veb Sayt Metrikləri

Paylaşıldığı tarix

26.02.2024

Baxış sayı

154

Paylaş
Ən Çox İstifadə Olunan Veb Sayt Metrikləri

Sadə dillə desək, veb sayt metrikləri saytın performansını izləmək üçün istifadə olunan ölçü faktorlarıdır. Statistikaya nəzər salmaqla bu rəqəmlərdən öz xeyrinizə istifadə edə bilərsiniz. Veb sayt metrikləri trafik, dönüşüm dərəcəsi, ən populyar səhifələr və s. ola bilər. Bu metrikləri izləməyin əsas faydası veb saytınız haqqında aydın bir fikir əldə etməkdir. Bu, saytınızda hansı boşluqların olduğunu müəyyən etməyə kömək edə bilər.

 

Veb sayt metrikləri niyə vacibdir?

Metriklər sizə veb saytın müştəriləri nə qədər effektiv şəkildə “çevirdiyini” görməyə imkan verir ki, bu da ziyarətçilərin alış-veriş etməsi deməkdir. Onlar sizə saytın məqalə, şəkil, video və digər funksiyalarının müştərilərin tələb və gözləntilərinə cavab verib-vermədiyini göstərirlər. Veb sayt metriklərindən istifadə etməyin bəzi üstünlükləri bunlardır: 

 

 

Veb saytlar çoxlu müxtəlif məlumat parçaları yaradır. Veb saytın performansını hədəfləməyə və yaxşılaşdırmağa kömək edə biləcək 7 göstərici bunlardır:

 

1. Veb sayt trafiki

Veb sayta daxil olanların ümumi sayını izləmək brendin auditoriyanı cəlb etmək qabiliyyətini ölçür. Müəyyən bir məzmun növünü yerləşdirdikdən sonra veb sayt trafikində artım görürsünüzsə, bu onun auditoriya ilə əlaqə yaratdığını göstərə bilər. 

 

2. Bounce Rate (Sıçrayış Dərəcəsi)

Bounce Rate metrikası veb saytı ziyarət etdikdən dərhal sonra tərk edən istifadəçilərin sayını bildirir. Aşağı sıçrayış dərəcəsi göstəricisi daha çox ziyarətçinin veb saytda daha uzun müddət qalması deməkdir. Bu da sizə onları müştəriyə çevirmək üçün daha çox şans verə bilər. 

 

3. Üst səhifələr

Saytda ən yüksək nəticə göstərən səhifələri bilmək sizə ən çox trafik yaradan məzmunları müəyyən etməyə kömək edir. Bu, ziyarətçilərin saytınızda ən çox nə ilə maraqlandığı barədə məlumat verə bilər. Məsələn, müəyyən bir bloqa çox trafik əldə etsəniz, daha çox bloq yazısı əlavə etmək sizin üçün faydalı ola bilər. 

 

4. Trafik mənbələri

Trafik mənbələri veb sayt ziyarətçilərinin haradan gəldiyini, məsələn, başqa saytdan keçid etdiyini və ya orqanik axtarış motorunun nəticəsi olduğunu göstərir. Hansı mənbələrin sayta trafik gətirdiyini başa düşmək marketinq strategiyalarınızı təkmilləşdirməyə kömək edə bilər. 

 

5. Cihaz mənbələri

Bu metrik ziyarətçilərin sayta daxil olmaq üçün istifadə etdiyi cihazların növünü göstərir. Metrikdən cihazlara uyğun saytınızı optimizasiya etmək, marketinq kampaniyalarınızın hədəflənməsi üçün istifadə edə bilərsiniz.

 

6. Dönüşüm dərəcəsi (Conversion Rate)

Dönüşüm nisbəti satınalma kimi arzu olunan hərəkəti yerinə yetirən ziyarətçilərin faizini ölçür. Məsələn, məhsul satan bir şirkət onlayn kupon təklif edə bilər. Dönüşüm nisbətlərini izləmək üçün siz bir şirkətin məhsulunu kuponla almış istifadəçilərin sayını reklamı görən insanların ümumi sayına bölürsünüz.

Məsələn, təklifə baxan 100 nəfərdən 25 nəfər məhsul alır. Dönüşüm nisbətini tapmaq üçün 25 nəfəri 100 ziyarətçiyə bölürsünüz. Beləliklə, dönüşüm nisbəti 25% edəcək.

 

7. Orta Sessiya Müddəti

Orta sessiya müddəti istifadəçilərin bir sessiya ərzində müəyyən veb sayt, proqram və ya platformada keçirdikləri orta vaxta aiddir. Adətən bütün sessiyaların ümumi müddətini müəyyən bir dövr ərzindəki sessiya sayına bölmək yolu ilə hesablanır.

sekil sekil