30.12.2023
870
Hər bir veb sayt hazırlanarkən ,saytın hansı funksionallığı dəqiqləşdirilməldiir, sayt kimlərə xitab edəcək bu bilinməlidir. Bəzi veb saytlar məhsul satmaq üçün lazımdır, digər veb saytlar şirkət haqqında məlumat verir istifadəçiləri, digərləri isə marketinq kampaniyaları aparmaq üçün lazımdır.
Vizitka sayt ən çox biznes haqqında əsas məlumatları olan 5-10 səhifədən ibarət kiçik bir veb saytdır. Əsas fərq, saytın məqsədi, yəni istifadəçilərin təşkilatın təklifləri haqqında məlumatlandırmaq və əlaqə məlumatlarını təmin etməkdir. Çox vaxt bölmələrdən ibarətdir: "şirkət haqqında", xidmətlər haqqında məlumat və əlaqə məlumatları. Vizit kartı veb saytı yerli müştəriləri cəlb etmək istəyən kiçik müəssisələr üçün əladır: Bərbərlər, Kafelər, Notariuslar.
İstifadəçilərin hərəkətə keçməyə təşviq etmək üçün yaradılan bir səhifəlik veb sayt: əlaqə məlumatlarını buraxın və ya dərhal məhsul/xidmət sifariş edin. Üstünlüklər yüksək qurğuşun çevrilməsi, tez işə salınma qabiliyyəti və yüksək çeviklikdir. Veb saytı demək olar ki, hər hansı bir niş üçün fərdiləşdirə bilərsiniz və adətən bir məhsul və ya xidmət üçün yaradılır.
Bu tip saytın özəlliyi ondadır ki, tərtibatçılar istifadəçinin saytla necə qarşılıqlı əlaqədə olacağını əvvəlcədən bilirlər (səhifəni aşağı sürüşdürün) və məlumatları düzgün ardıcıllıqla təşkil edə bilirlər ki, bu da müştəriyə məhsulun dəyərini tam başa düşməyə imkan verəcəkdir.
Korporativ vebsayt şirkətin təşkilatı, fəaliyyəti və məhsulları haqqında müştəriləri məlumatlandıran şirkətin İnternetdəki nümayəndəlik mərkəzidir. Əsas məqsəd yaddaqalan imic yaratmaq və yeni müştərilər cəlb etməkdir. Korporativ veb sayt vizit kartı veb saytı ilə müqayisədə böyük həcmli səhifələrlə xarakterizə olunur və tez-tez şirkətin mövcud müştərilərinə əlavə məlumat vermək üçün şəxsi hesabdan ibarətdir.
İnternetdə malların ticarəti üçün nəzərdə tutulmuş sayt. Onlayn mağaza əlavə olaraq müştəri əhatəsini artırmağa və təkcə oflayn satış nöqtələri vasitəsilə deyil, həm də onlayn kanallar vasitəsilə satış qurmağa kömək edir. İnkişaf etdirərkən, şirkətin mövcud loyallıq proqramına uyğun olaraq mallara endirimlər əlavə edərək, 1C-dən malların idxalı və ixracı ehtiyacını nəzərə almalısınız.