13.03.2024
576
Marketinq tendensiyaları daim dəyişir və biznesin növündən və ölçüsündən asılı olmayaraq, bloqlar bizneslər üçün cari və ya potensial müştərilərə çatmağın bir yoludur.
Bloqlar müştərilərin Google vasitəsilə sizi tapmasını asanlaşdırır. Bloqlar həm də müştərilərə şirkət və məhsul haqqında daha yaxşı anlayış verir. Çoxkanallı marketinq strategiyasından istifadə edərək, bloqlar müştərilərlə başqa əlaqə yaradır.
HubSpot-a görə, insanların təxminən 60%-i həftədə ən azı bir dəfə bloq oxuyur. Kiçik biznes və böyük korporasiyalar çox xərc tələb etmədən oxucular üçün informativ məzmun yarada bilərlər.
Bloqların biznes üçün vacib olmasının səkkiz səbəbi bunlardır.
Bloqlar veb sayt trafikini artırmaq üçün müvafiq məzmun yaradır. Aparılan bir araşdırmaya görə, bloqları olan şirkətlər veb saytı olmayanlara nisbətən 55% daha çox trafik alır.
Bloqlar veb sayta yeni məzmun əlavə etmək üçün əla bir yoldur. Oxucular problemlərin necə həll olunacağını bilmək istəyirlər və bloqlar həmçinin məsləhətlə məhsul və ya xidməti birləşdirə bilər. Bizneslər Facebook, LinkedIn və X (Twitter) kimi sosial media saytlarında bloqa keçidlər yerləşdirə bilər ki, bu da oxuculara veb sayta keçmək üçün səbəb verir.
Axtarış motoru optimizasiyasının (SEO) bir hissəsi veb sayta orqanik trafik çəkməkdir. Axtarış sıralaması nəticələri yeni məzmun, indekslənmiş səhifələrin sayı və açar sözlərlə hesablanır. Bloq yazmağın məqsədi yeni yazılarla yanaşı müvafiq və keyfiyyətli məzmun təqdim etməkdir.
Bloq yazıları yaratmaqla bizneslər açar sözlərdən istifadə imkanlarını da genişləndirə bilərlər. Təşkilatlar açar sözləri təyin etmək üçün Ahrefs, Google Search Console, Semrush və ya Answer the Public kimi alətlərdən istifadə etməlidirlər. Ancaq açar sözdən çox istifadə etməməyi unutmayın. Google açar sözlərdən çox istifadə etdikdə veb saytı cəzalandırır.
E-poçtlar müştərilərlə ünsiyyət qurmağın bir yoludur, lakin yeni müştərilərə çatmaq çətin ola bilər. Bloqlar potensial müştəriləri bir marka ilə tanış edə və daha çox insanın e-poçtunuza abunə olmasına yol aça bilər. Müştərilər bloq məzmununuzu bəyəndikdə sizə daha çox etibar edirlər.
Hər bloq yazısı ilə SEO üçün indekslənmiş başqa bir səhifə yaradılır. Bu səhifələrin hər birində fəaliyyətə çağırış mətni daxil etdiyinizdən əmin olun.
Fəaliyyətə çağırış (CTA) üçün qısa təlimatları daxil edin. Məsələn, "Qiymət təklifi üçün bizə zəng edin" və ya "Bu gün pulsuz konsultasiya alın". Həmçinin, təşkilatlar müştərilər üçün telefon nömrəsi və ya e-poçt ünvanı kimi əlaqə vasitələri daxil etməlidir.
Yaxşı yazılmış bloq illərlə Google axtarışında görünə bilər.
Bloq məzmunu bizneslərə dəyər və təcrübələrini paylaşmağa imkan verir.
Veb saytdakı bloqlar bir sektor daxilində liderlik nümayiş etdirərək şirkətin daha peşəkar görünməsinə səbəb ola bilər. Ən yaxşı performans göstərən veb məzmunlardan bəzilərinə videolar, siyahılar daxildir. Bloqlar həmçinin məhsuldan necə istifadə etmək və ya məhsulla bağlı ümumi problemi həll etmək kimi ümumi müştəri suallarına cavab verə bilər.
İstehlakçılar məlumatlanmağı sevirlər. Biznesinizin onların problemini necə həll edə biləcəyini göstərin.
Bununla belə, biznes həmişə hər bloq yazısının diqqət mərkəzində olmamalıdır. Bunun əvəzinə etibarlı məlumat mənbəyi olmaqla oxucularda inam yaradın.
Oxucular bloq yazısının altına şərh yazırlarsa, veb saytınızda onların şərhinə və ya sualına cavab verməklə onlarla əlaqə saxlayın.