27.01.2024
1680
Bu gün yeməkdən heyvanlara qədər, demək olar ki, hər şeyi onlayn ala bilərsiniz. Düzgün strategiya ilə vitrininiz həmişəkindən daha böyük və parlaq ola bilər. Bununla belə, onlayn uğur qazanmaq asan deyil. Bu, diqqətli planlaşdırma, effektiv icra və davamlı optimizasiya tələb edir. Gəlin e-ticarətdə qazanmağınıza kömək edəcək bəzi vacib məsləhətləri nəzərdən keçirək.
İstifadəçi dostu dizaynın əsas məqsədi insanlara ən az addımla istədiklərini əldə etməyə kömək etməkdir.
Müxtəlif bucaqlardan olan məhsul çəkilişləri və video icmallar alıcılara qərar verməyə kömək edir. Bununla belə, texniki hissəni düşünməsəniz, səhifə yükləmə sürəti ilə birlikdə ziyarətçilərin sayı da azala bilər.
Müştərilərin müsbət və ya mənfi rəylərini paylaşmasına imkan vermək digər istifadəçilərə qərar verməyə kömək edir və veb saytınıza etibarlılıq qazandırır.
Hesabata görə, internetdə sərf olunan vaxtın 48%-i 5,112 milyard unikal mobil cihaz istifadəçisinin payına düşür: bu, dünya əhalisinin 2/3 hissəsidir. Digər statistik hesabat göstərir ki, son altı ayda smartfon istifadəçilərinin 79%-i öz cihazlarından nəsə alıb. Bu statistika göstərir ki, veb saytınızın dizaynını mobilə uyğunlaşdırmaq bir zərurətdir.
Heç bir istifadəçi veb saytda texniki xəta ilə üzləşmək istəmir, lakin risk altında olan təkcə onların kompüterinin təhlükəsizliyi deyil. E-ticarət veb saytınızda məhsullarınız və qeydiyyatdan keçən istifadəçilər haqqında bir çox məlumat saxlayırsınız, beləliklə, təhlükəsizlik ən vacib tələblərdən biridir. Bu məlumatların hər hansının pozulması biznesinizi risk altında qoyur; potensial müştərilərinizin məlumatları oğurlana və satıla bilər və ya siz əsas məlumatları həmişəlik itirə bilərsiniz.
Veb saytınızın təhlükəsizliyinin pozulması sizi Google-a, eləcə də digər axtarış sistemlərinə pis tanıdır. Bir müddət əvvəl Google “SSL sertifikatı” və “HTTPS protokolu” olmayan veb saytları işarələməyə başladı. Bu, bir xəbərdarlıqdan daha artığıdır. İstifadəçilər bu iki komponent olmayan saytlara daxil ola bilməyəcəklər və veb saytınız potensial sifarişləri itirəcək.
“Think with Google” araşdırmasına görə, bir səhifənin yüklənməsi beş saniyə çəkirsə, ziyarətçilərin çıxma ehtimalı 90% artır. Buna görə də veb saytınız sürətli olmalıdır.
SEO-nun məqsədi müxtəlif strategiya və üsullarla axtarış sistemində daha yüksək yer tutaraq satışlarınızı artırmaqdır. Bunun bir hissəsinə veb sayta əlavə etdiyiniz məzmundakı açar sözlər, başlıqlar, təsvirlər və şəkillər aiddir. Bir çox mütəxəssis unudur ki, vizual məzmununuza “alt” təsvirləri əlavə etsəniz, müştərilər sizi şəkil axtarışı vasitəsilə tapa bilər.
İnsanlar heç bir şey satmayan veb saytlarda belə axtarış çubuğundan istifadə edirlər. Əgər sizin veb saytınız satış edirsə, o, mütləq təkmilləşdirilmiş axtarış funksiyası təklif etməlidir. Məsələn, qabaqcıl xüsusiyyət istifadəçilərin bəyəndikləri məhsulun şəklini yükləyə biləcəyi vizual axtarış ola bilər, hansı ki axtarış motorunuz tam olaraq eyni olmasa da, oxşar məhsulu tapmağa çalışacaq.
E-ticarət saytında qeydiyyatdan keçməyin alış-veriş tarixini və ya çatdırılma ünvanını yadda saxlamaq kimi müəyyən faydası var, lakin bəzi istifadəçilər bir kliklə satın alma xüsusiyyətinə üstünlük verirlər.
Bəzi insanlar birdəfəlik sifariş üçün başqa veb saytda qeydiyyatdan keçmək istəmirlər. Əgər sizin üçün satış əldə etmək bir neçə alıcının şəxsi məlumatlarını verilənlər bazanıza daxil etməkdən üstündürsə, e-ticarət saytınıza “qonaq” funksiyası əlavə etməyi düşünün.
Veb saytda (mağaza, əsas ofis və ya anbar) əlaqə üçün fiziki ünvanınızın və telefon nömrənizin olması etibarınızı artırır. Ümumiyyətlə, telefonla danışmağı sevməyən gənc nəsil üçün “WhatsApp” nömrəsi, “Facebook Messenger” çatı və ya digər söhbət variantları əlavə etmək xeyrinizə olacaqdır.
Bir e-ticarət veb saytı yaratmaq qərarına gəlsəniz, həm dizayn, həm də funksionallıq baxımından sizin üçün mükəmməl “veb mağaza” qura biləcək şirkəti/insanı seçdiyinizə əmin olmaq çox vacibdir.
Sizi digərlərindən fərqləndirən yüksək funksiyalı e-ticarət veb saytına sahib olmaq üçün bizə yaza bilərsiniz.